Опубликован 2021-04-09

THE IMPORTANCE OF ART IN DEPICTING THE IMAGE OF A DOG (ON THE EXAMPLE OF NAVOI'S LYRICS)

Аннотация


This article is a scientific observation about the image of a dog in Alisher Navoi lyrics and its textual meaning. The mystical meanings of the image of the dog in the poet's work are explained on the basis of examples. So, this text is described the importance of art in depicting the image of a dog.

Как цитировать


Xasanova, L. (2021). THE IMPORTANCE OF ART IN DEPICTING THE IMAGE OF A DOG (ON THE EXAMPLE OF NAVOI’S LYRICS) . Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(3). извлечено от https://history.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/995

Библиографические ссылки


Абдуғафуров А. “Хазойину-л-маоний” жумбоқлари// Ўзбек тили ва адабиёти, 1995 1-сон, Б.10-18 2. Абдуғафуров А. “Хазойину-л-маоний” жумбоқлари// Ўзбек тили ва адабиёти, 1994 4-5-6-сон, Б. 9-16

Ғаниева С., Ҳофизнинг бир ғазали ва унга Фоний (Навоий)нинг жавобияси// Ўзбек тили ва адабиёти, 1995 2-сон, Б.3-6 4. Давлатов О. Ажаб йўқ одамийликни унутсанг, //Ўзбекистон адабиёти ва санъати, 2012-йил 30-ноябр, 3 бет. 5. Жабборов Н. Сўз замиридаги моҳият //Ўзбекистон адабиёти ва санъати, 2014-йил, 30-май, 1 бет. 6. Жаҳон ичра тенгсиз жаҳоним // Тафаккур, 1, 2001, Б 64-87. 7. Зиёдинов М., Жонихонов М. Аждодларимизнинг бебаҳо мероси – абадиятга даҳлдор маънавий хазинадир. // Халқ сўзи 2014-йил 16май, 1 бет. 5. Умаров Э. Туркий сўзларнинг арузга тушиш сабаби// Тил ва адабиёт таълими, 2012 2-сон, Б. 86-88 6. Ҳайитметов Ф., Алишер Навоий ғазалиёти қофиясида эмфатик урғу масаласи, // Ўзбек тили ва адабиёти, 1992 5-6-сон, Б.58-61 7. Ҳамроева Д. Образ, тимсол ва рамз// Ўзбек тили ва адабиёти//, Т.: 2008, 4-сон.

Mamatov, A., & Mirzaakbarov, S. B. (2019). UZBEK COMPERATIVE ANALYSIS OF HYPONYMY IN ENGLISH GRADUONYMIC PHRASEMES. Central Asian Problems of Modern Science and Education, 4(2), 617-625.

Mamatov, A. (2020). O'zbek tili frazeologiyasi. Архив Научных Публикаций JSPI.

Mamatov, A. (2020). ANTONIMIYA ASOSIDA FRAZEOLOGIK SHAKLLANISH MASALALARI. Архив Научных Публикаций JSPI.

Mamatov, A. (2020). UMUMTURKIY FRAZEOLOGIZMLAR. Архив Научных Публикаций JSPI.

Mamatov, A. (2020). Phraseo-semantic field and its semantic-pragmatic study. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-3.

Mamatov, A., & Boltayeva, B. (2020). ФРАЗЕОЛОГИК БИРЛИКЛАРНИНГ ЛИНГВОМАДАНИЙ ВА СЕМАНТИК-ПРАГМАТИК ТАДҚИҚИ. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-100.

Mamatov, A. (2020). ЎЗБЕК ТИЛИ ФРАЗЕОЛОГИЯСИ. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-204.

Mamatov, A. (2020). ЎЗБЕК ТИЛИДА ФРАЗЕМИК НЕОЛОГИЗМЛАР. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-3.

Mamatov, A. (2020). PHRASEOLOGICAL FORMATION AND LEXICALIZATION PHENOMENON. Journal of Critical Reviews, 7(13), 1015-1018.

Mamatov, A. E. (1999). Issues of the formation of the phrazeologisms of the Uzbek language. Abstract for Doc. of Philol. sciences.

Mamatov, A. E. (1999). Issues of the formation of the phrazeologisms of the Uzbek language. Abstract for Doc. of Philol. sciences.

Маматов, А. Э. (1989). Очерки по французской фразеологической стилистике.

Маматов, А. Э. (2000). Ўзбек тили фразеологизмларининг шаклланиши масалалари. Филол. фанл. докт..... дисс. автореф./АЭ Маматов.–Тошкент.

Маматов, А. Э. (1999). Ўзбек тили фразеологизмларининг шакилланиш масалалари: Филол. фан. доктори.. дис.

Маматов, А. Э. (1995). ЮАИМОдаЯСТВИЕ ТГРКСКИХ ЯЗЫКОВ В УЗБЕКИСТАНЕ И ВОПРОСЫ ЯЗЫКОВОЙ ФОРШ. Чувашский язык и алтаистика, 89.

Маматов, А. Э. (2012). Тилга когнитив ёндашувнинг моҳияти нимада?. Ўзбек тилшунослигининг долзарб муаммолари (проф. А. Нурмонов тавллудининг 70 йиллигига бағишланган илмий-амалий анжуман материаллари).–Андижон.

Маматов, А. (2020). Фразеологик бирликларнинг семантик-прагматик тадқиқи. Архив Научных Публикаций JSPI.

Mamatova, A. (2020). Frazeologik ma'no: lingvopragmatik yondashuv. Архив Научных Публикаций JSPI.

Авторы


Laylo Xasanova

Chirchik State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

Image, imagery, image of a dog,, inner meaning, external meaning, mysticism, art.

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group