Опубликован 2024-07-05

TAYYORLOV GURUHI TARBIYALANUVCHILARINI SAVODXONLIKKA OʻRGATISHDA DIALOGIK VA MONOLOGIK NUTQNING AHAMIYATI.

Аннотация


Tayyorlov guruhi tarbiyalanuvchilarini savodxonlikka oʻrgatishda dialogik va monologik nutqning oʻziga xos jihatlari, bolalarni kundalik faoliyatlari bilan tanishishda va turli voqea-hodisalarni kuzatish natijasida hosil boʻlgan bilimlarini aniqlashda eng zaruriy vosita, bu ularning nutqi ekanligi alohida ahamiyatli.

Как цитировать


Yakubova, G. (2024). TAYYORLOV GURUHI TARBIYALANUVCHILARINI SAVODXONLIKKA OʻRGATISHDA DIALOGIK VA MONOLOGIK NUTQNING AHAMIYATI. Журнал математики и информатики, 4(2). извлечено от https://history.jdpu.uz/index.php/matinfo/article/view/10170

Библиографические ссылки


Babayeva D.R. “Nutq oʻstirish nazariyasi va metodikasi” T.: “Barkamol avlod fayz” 2018y. Darslik.

Qodirova F.R. “Nutq oʻstirish metodikasi” OʻUM T.; 2012 yil.

Quchqorova N.M., Raximova F.R, Yakubova G.M, Atadjanova SH.Q. “Bolalarni nutqini oʻstirish nazariyasi va texnologiyalari” T:. “Bookmany print”-2024-yil. Darslik.

“Ilk qadam”davlat oʻquv dasturi takomillashtirilgan ikkinchi nashri.T; 2022 –yil

Авторы


Gulnoz Yakubova

UrDU

Ключевые слова:

tarbiyalanuvchi, erkin faoliyat, mashgʻulot, talaffuz, ravon nutq, tafakkur
Powered by I-Edu Group