Аннотация
maqolada talabalarning o’quv faoliyatida stressga bardoshliliкning ijtimoiy-psixologik omillari aniqlash asosida psixologik usul va vositalari, o’ziga xos xususiyatlari o’rganilgan. Talabalarni o’quv faoliyatida stressga bardoshliliкni psixologik qo‘llab-quvvatlash jarayonida qo‘llanilishi mumkin bo‘lgan usul va vositalari tadqiq qilingan va samarali tavsiyalar keltirilgan.
Как цитировать
Abduraximova, S. (2024). TALABALARNING O’QUV FAOLIYATIDA STRESSGA BARDOSHLILIКNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 402-404. извлечено от https://history.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9886
Библиографические ссылки
American Psychological Association. www.unicef.org - YUNISEFning sayti ma’lumotlari (murojaat holati 29.10.2019).
https://www.gazeta.uz/oz/2020/12/25/forum/
Лазарус Р.С., Фолкман С. Стресс, аппраисал, анд cопинг. Неw Уогк. Спрингер, 2004.
Варданян Б.Х. Механизмы регулятсии эмотсионалной устойчивости
//Категории, принципы и методы психологии. Психические протсессы. – М. Дело, 2011. – 194
http://lex.uz – Oʻzbekiston Respublikasi Qonun hujjatlari maʼlumotlari milliy bazasi.
https://cyberleninka.ru/article/n/kasbiy-kompetentlikning-asosiy-tarkibiy- ismlari-loyi-aviy/viewer.
Авторы
Shaxnoza Abduraximova
Andijon davlat pedagogika instituti