Опубликован 2024-05-07

MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING IJTIMOIY MOSLASHUVI JARAYONI MOHIYATI

Аннотация


Maktabgacha yosh davridagi bolalarga ta'lim berish va tarbiyalashdan ko‘zlangan maqsad, ularni qurshab turgan atrof-olamga, dunyoga kirishga yangi qadamdir. Bolalarning ijtimoiy moslashuvi jarayonlarini optimallashtirishda muhim rol maktabgacha ta'lim muassasalariga tegishli bo'lib, u erda shaxsning faol shakllanishi sodir bo'ladi.

Как цитировать


Norbosheva, M. (2024). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING IJTIMOIY MOSLASHUVI JARAYONI MOHIYATI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 734-735. извлечено от https://history.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9962

Библиографические ссылки


Narbasheva M.A. Psixodiagnostika va eksperimental psixologiya. T:kitob-nashr.

Norbosheva, M. (2024). ПСИХОЛОГНИНГ КОНСУЛЬТAЦИЯДА МИЖОЗ РУҲИЙ ТАНГЛИГИНИ БАРТАРАФ ЭТИШ ТЕХНИКАСИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 513-518. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9907

Fayziyeva, N. (2024). YOSHLARNI OILAVIY HAYOTGA TAYYORLASHNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 149-155. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9805

Powered by I-Edu Group