Published 2022-05-10

MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNI MA‘NAVIYAXLOQIY TARBIYALASHDA XORIJIY MAMLAKATLAR TAJRIBASIGA INTEGRATSION YONDASHUV TAHLILI

Abstract


O’zbekiston Respublikasi Maktabgacha ta‘lim vazirligi, uning
hududiy bo’linmalarining asosiy vazifalari va faoliyati yo’nalishlari
qatorida ilg’or xorijiy tajribani hisobga olgan holda maktabgacha
yoshdagi bolalarni har tomonlama intellektual, ahloqiy, estetik va
jismoniy rivojlantirish uchun shart-sharoitlar yaratish belgilangan.
Rivojlangan xorijiy mamlakatlarda integratsion yondashuv
asosida maktabgacha yoshdagi bolalarni ma‘naviy-axloqiy tarbiyalash
holatini o’rganish maqsadida quyida bir nechta horij mamlakatlari
tajribasi tahlil etilgan.

Библиографические ссылки


Xamidova, G. (2021). МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРНИНГ ИЖОДИЙ ФАОЛИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ЎЙИНЛАРНИНГ АҲАМИЯТИ. TA ‘LIM, FAN VA INNOVATSIYA.

Xamidova, G. (2020). MAKTABGACHA TARBIYA YOSHIDAGI BOLALARNI OILADA ESTETIK HISLARNI SHAKLLANTIRISH. Preschool education journal.

Xamidova, G. (2019). Qobilyati shakllantirishda ijtimoiy shart-sharoitlarni oʻrni. BOLA VA ZAMON.

Xamidova, G. (2020). Maktabgacha yoshdagi bolalarni ijodkorligini rivojlantirishda tasviriy faoliyatning o’rni: Maktabgacha yoshdagi bolalarni ijodkorligini rivojlantirishda tasviriy faoliyatning o’rni. Журнал дошкольного образования, (1).

Xamidova, G. (2021). МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРНИНГ ИЖОДИЙ ФАОЛИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ЎЙИНЛАРНИНГ АҲАМИЯТИ. TA ‘LIM, FAN VA INNOVATSIYA

Authors


xamidovag

JSPI

Keywords:

Rivojlangan, xorijiy, mamlakatlar, integratsion yondashuv.
Powered by I-Edu Group