Опубликован 2021-12-20

TEXNOLOGIYA FANIGA OID TO’GARAK MASHG’ULOTLARIDA O’QUVCHILARNI ESTETIK MADANIYATINI RIVOJLANTIRISH TIZIMI

Аннотация


Ushbu maqolada bugungi kunda maktablarda texnologiya faniga oid to’garak mashg’ulotlarini tashkil etish va ular orqali o’quvchilarning estetik madaniyatini rivojlantirish muammolari haqidagi mulohazalar keltirilgan.

Как цитировать


Burxonov, R., & Jamilova, T. (2021). TEXNOLOGIYA FANIGA OID TO’GARAK MASHG’ULOTLARIDA O’QUVCHILARNI ESTETIK MADANIYATINI RIVOJLANTIRISH TIZIMI. Физико-технологического образование, 7(7). извлечено от https://history.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4609

Библиографические ссылки


Sh.M.Mirziyoev. Buyuk kelajagimizni mard olijanob zalqimiz bilan birga quramiz. – T.: “O’zbekiston”. 2017.- 488b.

Sh.M.Mirziyoev. “Jismoniy va ma’naviy yetuk yoshlar – ezgu maqsadlarimizga yetishda tayanchimiz va suyanchimizdir” mavzusida “Kamolot” yoshlar ijtimoiy harakatining IV qurultoyidagi nutqi. “Xalq so’zi”. 2017 y.

Tolipov O’.Q., Sharipov Sh.S., Xolmatov P. Umumiy o’rta ta’lim maktablari va maktabdan tashqari muassasalar to’garak raxbarlari uchun namunaviy dasturlar. T.: Nizomiy nomidagi TDPU., 2003. 21 b.

Sharipov Sh.S. Maktab o’quvchilari ijodkorlik faoliyatini tashkil qilish

usullari. «Xalq ta’limi» jurnali. 2003 yil № 4.

Uzoqov O. Kasb-hunar kollejlarida sinfdan tashqari mashg’ulotlarni tashkil qilish metodikasi. Samarqand.: 2007 yil

Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.

Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Abdurahmonova, M., & Orishev, J. (2021). Ўқувчиларни касбий фаолиятга йўналтиришнинг педагогик шарт-шароитлари. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2021). Технология дарсларида лойиҳали таълимдан фойдаланишнинг аҳамияти. Физико-технологического образование, (3).

Orisheva, Z., & Orishev, J. (2021). Servis xizmati fanini o’qitishda keys-stadi metodidan foydalanish. Физико-технологического образование, (5).

To'lqinova, L., & Orishev, J. (2021). Robototexnika-jamiyat taraqqiyoti asosi sifatida. Физико-технологического образование, 4(4).

Оришев, Ж. Б. (2019). Олий таълим муассасаларида инновацион таълим технологияларидан фойдаланишнинг имкониятлари. Интернаука, (43-2), 70-72.

Убайдуллаев, С., Оришев, Ж. Б., & Ортиқова, О. Ш. (2019). Узлуксиз таълимда" дарсларда экологик танаффус" педагогик технологиясига асосланган электрон қўлланмаларни жорий этиш. Интернаука, (20-3), 62-63.

Burxonov, R., Yusupov, S., & Jamilova, T. (2021). O ‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO‘LLASH TIZIMING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI. Физико-технологического образование, (5).

Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Yo'ldoshev, M., Burxanov, R., & Muxiddinov, D. (2021). ARDUINO PLATASI YORDAMIDA SVITADIODNI BOSHQARISHNI TALABALARGA O’RGATISH USULI. Физико-технологического образование, (5).

Burxonov, R. (2020). ТЕХНОЛОГИЯ ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРГА УМУММЕҲНАТ АСОСИДА МАЪНАВИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K. (2021). ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ЗАМОНАВИЙ ШАХСНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЕТАКЧИ МЕХАНИЗМИ СИФАТИДА. Физико-технологического образование, (5).

Mamajonova, K. (2020). ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K., & Abdullayev, B. (2021). ЎҚУВЧИ-ЁШЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Каримов, О. О., & Юлдашев, М. (2019). Педагогические основы обеспечения стабильности роста и развития системы научно-технического творчества студентов (Модель" Руководитель-Участник-Творческая деятельность"). Поволжский педагогический поиск, (2), 112-119.

Тагаев, Х., Убайдуллаев, С., Алкаров, К. Х., & Оришев, Ж. Б. (2016). ПОВЫШЕНИЕ ПАТЕНТНЫХ ЗНАНИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1776-1780).

Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Артикова, О. Ш., & Мамаджанова, К. А. (2016). ПАТЕНТ-КАК ЯДРО И СТРАТЕГИЧЕСКИЙ ШАГ ВПЕРЕД К НОВЫМ ВЫСОТАМ ТЕХНИЧЕСКОЙ И ИНЖЕНЕРНОЙ МЫСЛИ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1773-1776).

Убайдуллаев, С., Уразов, Б. Х., Алкаров, К. Х., Олишев, Ж. Б., & Умаралиев, И. (2014). ВОПРОСЫ МОДЕЛИРОВАНИЯ ПРОЦЕССОВ ЭНЕРГЕТИЧЕСКИХ ОБЪЕКТОВ. Актуальные проблемы современной науки, (3), 243-245.

Авторы


Rasul Burxonov

Jizzakh State Pedagogical Institute

Tursunoy Jamilova

Ключевые слова:

sinfdan tashqari mashg’ulot, ijodiy ishtirok etish, o’qituvchiga xisobot berishi, estetik madaniyatni rivojlantirish, kasb-hunarga yo’llash

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group