Опубликован 2023-04-25

FIZIKA TA’LIMINI SAMARALI TASHKIL ETISHNING IMKONIYATLARI

Аннотация


Ushbu maqolada hozirda fizika ta’limini samarali tashkil etish, o’quvchilarni fizikaga oid bilimlarini rivojlantirishda qo’llanilishi mumkin bo’lgan usullarga oid mulohazalar keltirilgan

Как цитировать


Burxonov, R. (2023). FIZIKA TA’LIMINI SAMARALI TASHKIL ETISHNING IMKONIYATLARI. Физико-технологического образование, (2). извлечено от https://history.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/8571

Библиографические ссылки


X.To'raqulov, J. Orishev РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШДАГИ ИМКОНИЯТЛАРИ // SAI. 2022. №B8.

J. Orishev, & S. Achilov (2023). DIGITAL TECHNOLOGIES AS AN EDUCATIONAL PROCESS IN PREPARING FUTURE TEACHERS FOR PROJECT ACTIVITIES. Science and innovation, 2 (B3), 425-429. doi: 10.5281/zenodo.7772979

Tўрақулов ХА, О. Ж. (2011). Лойихали таълим–таълим самарадорлиги гарови. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар. Илмий–услубий журнали. Тошкент, 3-4.

Orishev, J., & Achilov, S. (2022). METROLOGIK O'LCHOVLAR MAVZUSINI O’QITISHDA KEYSLAR VA MUAMMOLI TOPSHIRIQLAR. Физико-технологического образование, (6).

Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Orishev, Jamshid (2021) "Project for training professional skills for future teachers of technological education," Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal: Vol. 2021 : Iss. 2 , Article 16.

Xolmatov, P., Orishev, J., & Qo'nisheva, G. (2021). UMUMIY O ‘RTA TA’LIM MAKTABLARIDA O ‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO‘LLASH TENDENSIYALARI. Физико-технологического образование, 7(7).

Авторы


Rasul Burxonov

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

malakali kadr, pedagogik texnologiya, o‘quv axborotlari, yangi modellar, tajriba-sinov natijalari, g‘oyaviy yetukligi

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group